ZWROTY
Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymali Państwo przesyłkę bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Jeżeli zamówienie zostało opłacone gotówką przy odbiorze, środki zostaną przekazane na podany numer konta w formularzu.
Jak zwrócić towar?
Jeżeli masz konto w naszym sklepie:
- Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki "Moje konto" > "Historia zamówień".
- Znajdź zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij "Zwróć".
- Wypełnij formularz zwrotu i kliknij "Dodaj".
Jeżeli nie masz konta w naszym sklepie:
Wyślij e-mail na adres: info@moraj.pl z informacją o chęci zwrotu.
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu TUTAJ.
Adres do zwrotu:
D&M Sp. Z o.o.
Ul. Północna 9
44-240 Żory
nr tel. 784 018 515
Pamiętaj, aby wysłać towar w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Prosimy o przekazanie spakowanej paczki kurierowi.
Zwrot środków:
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, na konto bankowe wskazane w formularzu.
Warunki przyjęcia zwrotu:
Zwrotowi podlega towar w oryginalnym opakowaniu (jeżeli takie posiadał), z nienaruszonymi metkami. W przypadku zwrotu towaru w zniszczonym opakowaniu lub z oderwanymi metkami możemy odmówić przyjęcia zwrotu. Towar zakupiony w wielopakach podlega zwrotowi tylko w pełnym komplecie.
REKLAMACJE
Jeżeli zakupiony towar posiada wady, prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: info@moraj.pl. W e-mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz szczegółowy opis wady.
Tytuł wiadomości e-mail: "Reklamacja - numer zamówienia" - podajemy numer zamówienia, który otrzymaliśmy w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Do wiadomości prosimy o dołączenie załączników w postaci:
- dokumentacji zdjęciowej uszkodzeń reklamowanego towaru
- uzupełnionego oświadczenia, które można pobrać TUTAJ
W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru poinformujemy Państwa o decyzji dotyczącej reklamacji.