ZWROTY

Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymali Państwo przesyłkę bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Jeżeli zamówienie zostało opłacone gotówką przy odbiorze, środki zostaną przekazane na podany numer konta w formularzu.

Jak zwrócić towar?

Jeżeli masz konto w naszym sklepie:

  • Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki "Moje konto" > "Historia zamówień".
  • Znajdź zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij "Zwróć".
  • Wypełnij formularz zwrotu i kliknij "Dodaj".

Jeżeli nie masz konta w naszym sklepie:

Wyślij e-mail na adres: info@moraj.pl z informacją o chęci zwrotu.

Pobierz i wypełnij formularz zwrotu TUTAJ.

Adres do zwrotu:

D&M Sp. Z o.o.

Ul. Północna 9

44-240 Żory

nr tel. 784 018 515

Pamiętaj, aby wysłać towar w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Prosimy o przekazanie spakowanej paczki kurierowi.

Zwrot środków:

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru, na konto bankowe wskazane w formularzu.

Warunki przyjęcia zwrotu:

Zwrotowi podlega towar w oryginalnym opakowaniu (jeżeli takie posiadał), z nienaruszonymi metkami. W przypadku zwrotu towaru w zniszczonym opakowaniu lub z oderwanymi metkami możemy odmówić przyjęcia zwrotu. Towar zakupiony w wielopakach podlega zwrotowi tylko w pełnym komplecie.

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar posiada wady, prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: info@moraj.pl. W e-mailu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz szczegółowy opis wady.

Tytuł wiadomości e-mail: "Reklamacja - numer zamówienia" - podajemy numer zamówienia, który otrzymaliśmy w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Do wiadomości prosimy o dołączenie załączników w postaci:

  • dokumentacji zdjęciowej uszkodzeń reklamowanego towaru
  • uzupełnionego oświadczenia, które można pobrać TUTAJ

W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru poinformujemy Państwa o decyzji dotyczącej reklamacji.

W przypadku reklamacji wypełnij także przygotowany formularz i opisz problem jaki napotkałeś z zakupionym produktem.

ładuję....