ZWROT TOWARU
Istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymali Państwo przesyłkę bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Jeżeli zamówienie zostało opłacone gotówką przy odbiorze środki zostaną przekazane na podany numer konta w formularzu.
Jak dokonać zwrotu?
Zwrócić towar możesz na dwa sposoby.
1. Jeżeli masz konto w naszym sklepie, to chęć zwrotu zgłoś przez panel klienta w następujący sposób: moje konto/ historia zamówień/ szukam zamówienia, z którego chcę dokonać zwrotu i klikam ZWRÓĆ, a następnie uzupełniam formularz zwrotu finalizując go przyciskiem DODAJ.
2. Jeżeli nie masz założonego konta w naszym sklepie, to o chęci zwrotu poinformuj nas drogą mailową na adres: info@moraj.pl
Formularz zwrotu naciśnij: TUTAJ
Pamiętaj, że do 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu powinieneś wysłać towar na adres:
D&M Sp. Z o.o.
Ul. Północna 9
44-240 Żory
Aby cała procedura zwrotu przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu (jest on wymagany jeżeli zwrot nie jest zgłoszony przez panel klienta) oraz paragon.
Koszt zwracanego towaru ponosi kupujący. Przekaż kurierowi spakowaną paczkę.
Po otrzymaniu towaru nastąpi zwrot środków na konto, nie później niż 14 dnia, licząc od dnia w którym towar do nas dotarł.
Zwrotowi podlega tylko towar w oryginalnym opakowaniu (jeżeli takie posiadał), ze wszystkimi metkami. W przypadku zwrotu towaru w zniszczonym opakowaniu lub z oderwanymi metkami możemy odmówić jego przyjęcia. Dodatkowo towar zakupiony w wielopakach podlega zwrotowi tylko i wyłącznie w pełnej ilości sztuk.
W przypadku towaru, zakupionego na fakturę VAT na firmę towar nie podlega zwrotowi.