Najczęściej zadawane pytania

 

ZAMÓWIENIE:

 

Jak złożyć zamówienie krok po kroku?

 

Wybrane produkty z naszej oferty, należy dodać do ,,koszyka’’.

Jeśli już dodaliśmy wszystkie interesujące nas produkty, należy kliknąć „zrealizuj zamówienie”.

Następnie należy uzupełnić dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy i formę płatności.

Teraz wystarczy nacisnąć przycisk ,,zamawiam i płace’’ i czekać na swoją paczkę.

Uwaga! Zamówienie można złożyć:

 

- bez zakładania konta

- z założeniem konta

- lub logując się na posiadane konto

 

Ile trwa czas realizacji zamówienia?

 

Czas realizacji zamówienia wynosi 24h od momentu zaksięgowania płatności lub 24h od momentu złożenia zamówienia z opcją pobrania. O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować drogą mailową.

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

 

Nie realizujemy zamówień telefonicznych.

 

Anulowanie nieopłaconego zamówienia.

 

Nie musisz nic robić – Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 3 dniach.

 

 Anulowanie opłaconego zamówienia.

 

W celu anulowania opłaconego zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Po sprawdzeniu przez nas na jakim etapie jest realizacja zamówienia otrzymasz dalsze

informacje.

 

 

Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy?

 

W trakcie składania zamówienia, po przejściu z ,,koszyka’’ do ,,kasy’’, należy wpisać kod

rabatowy w wyznaczonym polu. Kodów rabatowych nie można użyć na produkty z kategorii

promocja i wyprzedaż. Ponadto, dotyczą one wyłącznie klientów detalicznych.

  

WYSYŁKI I PŁATNOŚCI:

 

Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

 

Zamówienia o wartości powyżej 80PLN gwarantują darmową dostawę na terenie Polski (wysyłka

kurierem GLS lub paczkomatem InPost).

Koszt dostawy zamówień o mniejszej wartości w granicach Polski wynosi: 11,49PLN –

paczkomat oraz 15PLN za przedpłatę i 18PLN za pobranie – kurier GLS.

 

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

 

W finalizacji zamówienia można wybrać jedną z 3 lub 4 dostępnych opcji płatności, w

zależności od wyboru sposobu dostawy. Są to:

 

- szybkie przelewy online BLIK i karty

- płatności on-line / PayPal

- przedpłata (przelew tradycyjny)

- płatność przy odbiorze (możliwa przy wyborze dostawy za pomocą kuriera GLS)

 

 

Nie udało mi się opłacić zamówienia. W jaki sposób mogę dokończyć transakcję?

 

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia widnieją dane adresowe i numer konta

bankowego, pod które należy przelać należną kwotę (dokładna kwota należności również jest

podana w mailu)

Jeśli nadal nie udało się sfinalizować płatności, zachęcamy do kontaktu telefonicznego, w celu

zmiany sposobu opłacenia zamówienia.

 

Czy realizujecie wysyłkę zagraniczną? Jakie są jej koszty?

 

Realizujemy wysyłkę zamówień detalicznych do państw leżących w granicach Europy. Czas

dostawy takich przesyłek i ich koszt znajdziecie w naszym cenniku.

 

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Czy mogę zwrócić towar?

 

Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru. Jeśli chcesz zwrócić produkt lub całe zakupy możesz to

zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

 

 

Jak zwrócić towar?

 

Zwrócić towar możesz na dwa sposoby.

 

Jeżeli masz konto w naszym sklepie, to chęć zwrotu zgłoś przez panel klienta w następujący sposób: moje konto/ historia zamówień/ szukam zamówienia, z którego chcę dokonać zwrotu i klikam ZWRÓĆ, a następnie uzupełniam formularz zwrotu finalizując go przyciskiem DODAJ.

 

Jeżeli nie masz założonego konta w naszym sklepie, to o chęci zwrotu poinformuj nas drogą mailową na adres: info@moraj.pl

 

Pamiętaj, że do 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu powinieneś wysłać towar na adres:

D&M Sp. Z o.o.

Ul. Północna 9

44-240 Żory

 

Aby cała procedura zwrotu przebiegła sprawnie dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu (jest on wymagany jeżeli zwrot nie jest zgłoszony przez panel klienta) oraz paragon.

 

Co mam zrobić, jeśli nie mam formularza zwrotu?

 

Formularz zwrotu znajduje się na naszej stronie w zakładce POMOC – ZWROT I WYMIANA TOWARU. Jeśli nie masz możliwości wydruku gotowego formularza, to dołącz do przesyłki ze

zwracanym towarem kartkę z odręcznie napisaną informacją o zwracanym towarze. Pamiętaj, aby znalazły się tam Twoje dane wraz z numerem konta bankowego, na które mają zostać zwrócone pieniądze.

 

Jak mogę zgłosić reklamację?

 

Jeżeli otrzymany towar posiada wady, możesz złożyć reklamację na dwa sposoby.

 

Jeżeli masz konto w naszym sklepie, to zgłoszenie reklamacji zrób przez panel klienta w następujący sposób: moje konto/ historia zamówień/ szukam zamówienia, z którego chcę zgłosić reklamację i klikam REKLAMUJ, a następnie uzupełniam formularz reklamacyjny finalizując go przyciskiem DODAJ.

 

Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie to skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: info@moraj.pl  lub telefonicznie pod numerem +48 784-018-515 podając:

 

- numer zamówienia

- krótki opis wady reklamowanego produktu lub w przypadku kontaktu mailowego zdjęcie, na

którym widoczna będzie wada produktu

- żądanie reklamacyjne, np. obniżenie ceny, zwrot środków pieniężnych na konto, wymiana na

towar wolny od wad.

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.

 

Czy zakupiony w sklepie internetowym towar można wymienić?

 

Towaru zakupionego w sklepie internetowym nie można wymienić. W takiej sytuacji można po

prostu zwrócić dany towar, a następnie dokonać ponownego zakupu.

 

INFORMACJE O PRODUKCIE

 

Gdzie znajduje się tabela rozmiarów?

 

Tabela rozmiarów znajduje się na stronie danego towaru, w zakładce ,,informacje o

produkcie’’.

 

Z jakich materiałów wykonany jest dany produkt? 

Szczegółowy opis znajduje się na stronie danego towaru w zakładce ,,informacje o produkcie’’.

 

 

Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie? Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: 

info@moraj.pl lub zadzwoń + 48 784-018-515. Rozwiejemy Twoje wątpliwości najszybciej jak to możliwe od pon. do pt. w godzinach od 7:00 do 19:00.